Onder de titel ‘Kunst op Nienoord; verhalen verbinden’ nodigt Museum Nienoord u graag uit voor de 21e kunstbeurs. Het eerste weekend van oktober kunt u genieten van honderden boeiende kunstwerken van 40 kunstenaars, vergezeld door een kunstlezing over de beeldhouwer Rombout Verhulst, diverse kunstboeken en wellicht een bezoekje aan het Grand Café. Een inspirerende omgeving om elkaar als kunstliefhebber en kunstenaar te ontmoeten.

‘Kunst op Nienoord’ vindt plaats op het terrein van Museum Nienoord. Niet alleen het Koetshuis en de Museumhal staan vol met kunst, ook in de Engelse landschapstuin en Schelpengrot staan objecten tentoongesteld. Het Koetshuis is omgebouwd tot Atelier waar u de kunstenaar in actie kunt zien.
Alle kunstwerken zijn rechtstreeks van de kunstenaars te koop. We verwelkomen u graag op zaterdag 5 en zondag 6 oktober 2024, tussen 11.00 en 17.00 uur.

Meer informatie over de beurs en de deelnemers vindt u hier.